טיפים לניקוי חלונות

טיפים לניקוי חלונות

יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת על ניקוי חלונות, רגע לפני שאתם מסתערים על החלונות עם סקוטש מטבח חדש או עם מטלית ספוגה בחומר הניקוי האיכותי ביותר, אנו מזמינים אתכם לקרוא טיפים לניקוי חלונות מפי המומחים. ניקוי חלונות הוא המקצוע שלנו ואנחנו מבצעים אותו בצורה הטובה ביותר, החלונות שלנו מבריקים מניקיון מקצה לקצה.

הדרך הטובה ביותר לנקות את החלונות היא צוות ניקיון מקצועי, בעבורם, ניקוי חלונות הוא מקצוע והם אלו שיצליחו להשיג בעבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

מתי כדאי לנקות חלונות?

חלונות ותריסים כדאי לנקות דווקא במהלך חג הפסח ולא לפני החג. תקופת האביב מאופיינת במזג אוויר הפכפך, את התריסים והחלונות תנקו רק לאחר סיום הגשמים של האביב, גשמים שמאופיינים בבוץ וחול המלכלכים משמעותית את החלונות.

 

מהי השיטה הטובה ביותר לניקוי חלונות?

יש הטוענים כי הדרך הטובה ביותר לניקוי חלונות היא נייר עיתון, אחרים ממליצים על מטלית ניקוי חלונות רכה. המטלית היא ההמלצה שלנו, אם אין לכם אפשרות להשיג מטלית ניקוי כדאי לנקות אל הזגוגיות עם בד רך (אפשרי חולצה ישנה). לאחר הסרת הלכלוך מהחלון נתיז עליו חומר הברקה וננגב אותו בעזרת מטלית יבשה בתנועות מעגליות.

 

האם כדאי לנקות את החלונות משני הצדדים?

החלון סופח לכלוך מתוך הבית ומהסביבה החיצונית, רוב האנשים מנקים את רצפת הבית אחת לשבוע, מעט מאוד אנשים מקפידים גם לנקות את החלונות אחת לשבוע. בכדי לשמור על חלונות נקיים עליכם להקפיד לנקות אותם ניקוי דו צדד, גם אם החלונות לא נראים מלוכלכים כדאי לנקות אותם. טיפ שימושי לניקוי חלונות דו צדדי מהיר הוא מגב דו צדדי.

 

האם כדאי לפרק את החלונות בכדי לנקות אותם?

לא ניתן להמליץ לכאן או לכאן מבלי לבחון את התנאים בשטח, תמיד עדיף יהיה לנקות את החלונות מבלי לפרק אותם, אך במקרים בהם הדבר אינו מתאפשר נמליץ על פירוק של החלונות בעדינות. פירוק חלונות כבדים אינו פשוט, עליכם לעשות זאת בזהירות, החלונות כבדים ודרוש לכם כוח פיזי משמעותי, ייתכן כי זה הזמן להזמין צוות ניקוי חלונות מקצועי.

יש לכם טיפים בנושא ניקוי חלונות? שלו אילינו ונוסיף אותם.

היי, אנחנו צוות ניקוי החלונות C3DWindows  👋

 

אנחנו ב-C3D Windows מתמחים בניקוי חלונות לעסקים ומשרדים וניקוי מעקות מרפסת ברמה הגבוהה ביותר.
צוות ניקוי החלונות שלנו מחזיק במיומנות מקצועית, הניסיון שלנו מבוסס על אלפי עבודות ניקיון מוצלחות. החברה מקפידה על סטנדרטים גבוהים של שירות, איכות וברק, אנו מקפידים לכל אורך הדרך לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר. עבודות הניקיון מתבצעות תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד מתאים. החלונות המבריקים שלכם הם ההצלחה שלנו. שירות לניקוי חלונות הוא הדרך שלכם לשמור על מקום עבודה נקי וגם על הזמן היקר שלכם, ניקוי חלונות מקצועי הוא פתרון יעיל ונכון לניקוי העסק.

תשאירו פרטים ונשמח ליצור איתכם קשר לתיאום בהקדם (:

אהבתם? שתפו

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים